Jest to jedna z propozycji wykorzystania Kompleksowego Programu Odżywczego jako kuracji odchudzającej. Stosując Trójstopniowy Program dr Grega Hendersona można nie tylko stracić zbędne kilogramy, ale jeszcze w sposób znaczący poprawić swoje zdrowie oraz wygląd.

I Stopień. Ograniczenie  spożycia  tłuszczów i obniżenie kaloryczności codziennej  diety

1. Jedz sześć niewielkich posiłków dziennie tak, aby nie dopuścić do nadmiernych napadów głodu i aby utrzymać stały poziom cukru we krwi. Dzienną porcję odżywki Forever Lite można podzielić na przykład na cztery, a oprócz tego jeść jeszcze dwa inne, starannie wyważone posiłki.

2. Jedz pokarmy które zawierają dużo wartościowych, łatwo przyswajalnych protein (białko jaja kurzego, mięso ryb). Będzie to sprzyjało spalaniu tkanki tłuszczowej i budowie tkanki mięśniowej.

3. Jedz węglowodany złożone (warzywa i pełne ziarno zbóż).

4. Dbaj o to, aby ilość tłuszczu w diecie nie przekroczyła 10% tego, co jesz. Stwierdzono, że nasza współczesna dieta zawiera czterokrotnie więcej tłuszczu niż potrzeba. Ponieważ wiele potraw zawiera "ukryty" tłuszcz, wybieraj produkty spożywcze niskotłuszczowe (mleko, jogurt, chude wędliny, itd).


II Stopień. Zwiększenie aktywnosci fizycznej

1. Odbywaj codzienne spacery - szybkim krokiem, stopniowo dążąc do tego, aby móc przejść trzy kilometry w pół godziny. Tempo marszu powinno być tak dobrane, aby można było jednocześnie iść i mówić.
W czasie każdego z takich spacerów spalisz 150 kcal, co po tygodniu da już 1050 kcal! Po pewnym czasie ubytek tkanki tłuszczowej będzie już widoczny!

2. Osobom, które mają problemy ze stawami lub nie mogą uprawiać marszów z innych powodów zaleca się pływanie lub codziennie półgodzinne aktywne ćwiczenia na rowerze treningowym.


III. Stopień. Usprawnienie tempa przemiany materii


1. Sześć niewielkich posiłków dziennie - w tym trzy lub cztery złożone głównie z odżywki Forever Lite - pozwala utrzymać tempo przemiany materii na odpowiednio wysokim poziomie, ponieważ organizm zużywa dodatkową energię na trawienie i przetwarzanie pokarmów.

2. Na tym etapie bardzo może nam pomóc Forever Garcinia Plus, ponieważ w wyniku termogenicznego efektu działania jej składników wspomagany jest proces spalania tłuszczów w tkance mięśniowej.

3. Lepiej jest zmieniać w ciągu tygodnia przyjmowaną dziennie ilość kalorii - raz mniej, a raz trochę więcej, niż skrupulatnie obliczać dzienną dawkę kalorii wciąż w tej samej, małej ilości. Pamiętajmy, że przy stałej niskiej kaloryczności przyjmowanych posiłków, tempo przemian metabolicznych ustala się na niskim, a nie na wysokim poziomie.

4. Należy starać się, aby posiłki były jak najbardziej wartościowe pod względem zapotrzebowania organizmu. Efektywnemu spalaniu tkanki tłuszczowej i budowaniu sprawnych mięśni sprzyja jedzenia potraw o wysokiej zawartości łatwo przyswajalnego białka lub węglowodanów złożonych, a niskiej zawartości tłuszczów i cukrów, takich jak np. sacharoza.


Nie ma co ukrywać - korzystanie z dobrodziejstw, jakie niesie ze sobą Kompleksowy Program Odżywczy Forever wiąże się z trwałą zmianą stylu życia.

dr Greg Henderson

Forever